Fogfehérítés - Dr Horai Zsolt Fogorvos Debrecen

Fogorvos Debrecen Divinus Fogászat

Fogorvos - Fogászat Debrecen, Nagyerdei krt. 1. Divinus HotelTelefon: +36 20 945-7198

Dr. Horai Zsolt
Fogorvos Debrecen
Divinus Fogászat
Kövessen minket a Facebook-on is
Fájdalommentes kezelés

A fogászati kezelések során a legkorszerűbb érzéstelenítési technikát illetve fájdalomcsillapító szereket alkalmazzuk, minek köszönhetően nem csak a kezelés, de még maga az érzéstelenítés is fájdalommentes. Teljes mértékben száműztünk rendelőnkből minden fájdalmat, többé nincs mitől félni.

Jééé, hát ez tényleg nem fáj!

Egészségpénztárak

A debreceni fogorvosi rendelőnk számos egészségpénztárral áll kapcsolatban. Így pácienseink az egészségszámlájuk terhére is igénybe vehetik a fogászati kezeléseket.

Bankkártyával is fizethet

A debreceni Divinus Fogászaton a készpénzes fizetési mód mellet a fogorvosi kezelések költségeit többféle bankkártya segítségével is rendezheti.

SZÉP Kártya elfogadóhely

A Széchenyi Pihenő Kártya által nyújtott kiváló lehetőségeket is kihasználhatja a fogászatunkon. Egyes szolgáltatásaink díját akár a SZÉP kártya segítségével is kifizetheti.

SZÉP Kártya elfogadóhely
SZÉP Kártya partnerek

Divinus Fogászat Debrecenben
Fogfehérítés

Az idő múlásával a fogaink fokozatosan elvesztik rogyogó fehér csillogásukat, egyre sötétebbek lesznek. Számos olyan tényező van az életünkben, amelyek ezt a folyamatot felgyorsítják, és a fogak idő előtti sárgulásához vezetnek. Ilyen pl. a dohányzás, az ételekben, italokban (kávé, tea, kóla) található természetes vagy mesterséges színező anyagok, és nem utolsó sorban a fogkő. Az elszineződött fogak nem túl esztétikusak, ezért is érdemes mihamarabb fogorvoshoz fordulni a problémával, hogy újra szép fehér fogakkal, felszabadultan mosolyoghassunk. A fogfehérítés az esztétikai fogászat legnépszerűbb szolgáltatása. Természetesen ez a kezelés is fájdalommentes.

Rendelői fogfehérítés

A fejlett technikának köszönhetően a Divinus Fogászaton akár 1 óra alatt visszakaphatják fogai az eredeti fehér színüket. A kezelés abból áll, hogy egy speciális fogfehérítő géllel bekenjük a fogait, majd egy szintén speciális lámpával folyamatosan megvilágítjuk a fogakat - ezzel aktiválva az előzőleg rákent fehérítő anyagot. A kezelés ideje az elszíneződés mértékétől függ, hozzávetőleg 1-2 óra után már látványos eredményt kapunk. Annak érdekében, hogy a fogíny irritációját elkerüljük, kezelés előtt egy védőréteggel kenjük be. Ez az eljárás abszolút biztonságos, nem károsítja a fogakat - sem a zománc, sem a dentin szerkezetét. Az általunk alkalmazott professzionális fogfehérítés során nem a fogzománc maratásával, hanem oxidáció révén érjük el a fehérítő hatást, s így teljesen ártalmatlan. Az eredmény azonnali, és látványos.

Fogfehérítés

A fogfehérítés előtt minden esetben szükség van egy professzionális fogtisztításra, a fogkő eltávolítására, illetve a fogak felpolírozására. Ellenőrizni kell, hogy nincs-e lyukas fog, illetve a már meglévő tömések rendben vannak-e.

Peroxidmentes bio fogfehérítés

A peroxidmentes fogfehérítés a legkorszerűbb eljárásnak számít. Azért nevezik bio fogfehérítésnek, mert kizárólag természetes anyagok felhasználásával történik a kezelés. A bio fogfehérítés során egy nátrium-hidrogénkarbonátból készült hatóanyagot alkalmaznak, amely semmiféle káros hatása nincs. Emellett rendkívül kíméletes, és teljesen fájdalommentes. Még azok a különösen érzékeny páciensek sem panaszkodtak fájdalomra vagy kellemetlen érzésre, akik a hagyományos rendelői fogfehérítés során időnként tapasztaltak kisebb égő vagy szúró fájdalmat.

A bio fogfehérítés egy hatékony, biztonságos eljárás, mely teljesen veszélytelen mind a fogínyre, mind a fogzománcra.

Lézeres fogfehérítés

A lézeres fogfehérítéssel lehet jelenleg a legnagyobb mértékű fehérítést elérni. Egyetlen kezeléssel akár 12 árnyalatnyit világosodhatnak a fogak, ami rendkívül látványos hatást eredményez. A fogfehérítés terén világviszonylatban is a lézeres eljárás képviseli a legmagasabb színvonalat, ezért ennek a technológiának egyelőre még nagyon magas a beruházási költségvonzata. Éppen ez az egyetlen oka annak, hogy a lézeres fogfehérítés csak nagyon kevés rendelőben érhető még el. Szerencsére a Divinus Fogészat páciensei számára már ez a csúcstechnológia is elérhetővé vált a hagyományos plazmalámpás/LED-lámpás, illetve peroxidmentes fogfehérítés mellett.

Otthoni sínes fogfehérítés

A professzionális rendelői fogfehérítés mellett egy másik módszer is használatos a fogak elszíneződésének megszüntetésére - az úgynevezett otthoni sínes módszer. Ennek az a lényege, hogy a fogorvos mintavétel után készít egy fogsorhoz igazodő fogsínt, amibe otthon bele kell tenni a fehérítő gélt, és éjszakára fel kell helyezni a fogsorra. Általában 10-14 nap alatt ezzel a módszerrel is látványos eredményt lehet elérni. Valamivel olcsóbb megoldás, mint a rendelői fogfehérítés, viszont macerásabb, és sokkal több idő szükséges hasonló eredmény eléréséhez.

AKCIÓ
Cirkónium korona
most csak 35 900 Ft

Az akció a 2019. május 21. és június 30. között elkezdett munkákra vonatkozik

Professzionális fogfehérítés

A fogorvosi segédlettel végzett rendelői fogfehérítési eljárásnak köszönhetően akár már 1 óra múlva hófehér fogakkal távozhat a Divinus Fogászatról.

Get Adobe Flash player

Az elszíneződött, besárgult fogak helyett újra ragyogó, hófehér fogsor villan elő beszéd közben.

A hollywoodi mosoly titka

Fogorvosként gyakran találkozom olyan kérdéssel, hogy a sztároknak, kortól függetlenül, miért van olyan gyönyörű fogazatuk, és elbűvölő mosolyuk. A válasz egyszerű: csupán élnek a modern esztétikai fogászat nyújtotta lehetőségekkel. Ezek a módszerek és technológiák a debreceni Divinus Fogászaton is elérhetők.

Héjkerámia, porcelán héj
Az első fogak esztétikai hibáinak kiküszöbölésére szolgál. A fog külső részének lecsiszolása után a fogtechnikus egy vékony porcelán héjat (kerámia héj) készít, amit a fogorvos speciális kötőanyaggal rögzít a fogra.

Cirkónium koronák és hidak
A cirkónium-oxidból készült fogpótlások a legmagasabb szintű esztétikai illetve funkcionális igényeket is kielégítik.

Fogbeültetés, implantátum
A fogászati implantátumok teljes mértékben pótolni tudják az elvesztett, hiányzó fogakat.

Fogfehérítés
A fogorvos által végzett rendelői fogfehérítés a legnépszerűbb része az esztétikai fogászatnak.