Dr Horai Zsolt fogszakorvos

Fogorvos Debrecen Divinus Fogászat

Divinus Fogászat és Kertvárosi Fogászat - Debrecen - Telefon: +36 20 945-7198

Gyakori kérdések
Frequently Asked Questions

In English

 

GY. I. K. - Gyakran Ismételt Kérdések

 

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Miért van szükség a regisztrációra?

Miből áll, hogyan történik a regisztráció?

Nem kaptam meg az aktiváláshoz szükséges e-mailt.

Tévesen adtam meg valamelyik adatomat a regisztráció során.

A regisztráció óta változás történt az adataimban.

Két e-mail fiókom is van. Beregisztrálhatok mind két e-mail címmel?

Hogy tudom utólag ellenőrizni a regisztráció során megadott adataimat?

 

Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Milyen módon lehet bejelentkezni a vizsgálatra?

Hány nappal korábban ajánlott bejelentkezni?

A nap mely szakában kérhetek időpontot telefonon?

Receptíráshoz is be kell jelentkezni?

Egy váratlan, halaszthatatlan dolog jött közbe, ami miatt nem tudok elmenni a rendelésre. Mit tegyek?

 

Válaszok a Gyakran Ismételt Kérdésekre

 

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

 

Miért van szükség a regisztrációra?

A regisztráció a páciensek pontos beazonosítását könnyíti meg, segítségével lehetővé válik az online bejelentkezés rendelésre.

 

Miből áll, hogyan történik a regisztráció?

A regisztráció nagyon egyszerű művelet. Első lépésként a Regisztráció oldalon meg kell adnia néhány személyes adatot (név, születési dátum, telefonszám, e-mail cím), majd azokat a Küldés gombra kattintva el kell küldeni a rendszerünknek. Ezt követően rövid időn belül fog kapni az Ön által megadott címre egy e-mailt. Ebben a levélben látni fog egy "Kattintson ide az aktiváláshoz" szövegű linket. Erre rá kell kattintania egyszer, és ezzel megtörténik az aktiválás, vagyis a regisztráció véglegesítése.

 

Nem kaptam meg az aktiváláshoz szükséges e-mailt.

Ennek valószínűleg az lehet az oka, hogy az e-mail címét nem pontosan adta meg a regisztráció során. Amennyiben rövid időn belül (max. 24 óra) nem kapja meg az aktiváláshoz szükséges e-mailt, ismételje meg a regisztrációt, de különösen figyeljen arra, hogy az e-mail címe pontos legyen.
Amennyiben a rendszer nem engedné újra regisztrálni, akkor azt jelezze e-mailben. Egyúttal kérjen meg valakit, hogy küldjön Önnek egy teszt e-mailt annak eldöntésére, hogy közben nem az Ön e-mail fiókjával történt-e valami probléma.
És végül, de nem utolsósorban, ne felejtse el az E-mail fiókjának SPAM könyvtárát is megnézni, mert a SPAM szűrők gyakran tévesztenek, és véletlenül a várt, fontos levelet is a SPAM fiókban helyezik.

 

Tévesen adtam meg valamelyik adatomat a regisztráció során.

Ilyen esetben nyugodtan aktiváljon, és ezt követően e-mailben jelezze, hogy mit rontott el, és mi a helyes adat. A javítást utólag elvégezzük.

 

A regisztráció óta változás történt az adataimban.

Nagyon fontos, hogy a regisztrációs adatbázis naprakészen a pontos adatokat tartalmazza. Ezért nyomatékosan kérem, ha valamelyik adatban változás történt, azt a lehető legrövidebb időn belül a regisztrált e-mail fiókján keresztül jelezze felénk, hogy az adatbázisunkat mielőbb aktualizálhassuk.

Abban az esetben, ha a regisztrált e-mail címe már nem használható, akkor az új e-mail címről is elküldheti a változásokat, de ilyenkor a regisztrált telefonszámáról egy megerősítő SMS-re is szükségünk van, amit az Elérhetőség menüben megadott telefonszámra kell elküldenie, és a szövegben az Ön neve szerepeljen (ékezet nélkül is lehet)

 

Két e-mail fiókom is van. Beregisztrálhatok mind két e-mail címmel?

Nem, egy páciens csak egy e-mail címmel szerepelhet az adatbázisban.

 

Hogy tudom utólag ellenőrizni a regisztráció során megadott adatokat?

Ezeket az adatokat megtalálja a regisztráció után általunk megküldött e-mailben. Amennyiben már kitörölte azt, a Regisztáció menüben is van rá lehetőség, ahol a "Regisztrációs adataim" linkre kell kattintani.

 

Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

 

Milyen módon lehet bejelentkezni a vizsgálatra?

Regisztrált pácienseink számára elsősorban az Interneten keresztül történő bejelentkezést ajánljuk, ami minden bizonnyal a legkényelmesebb módja a bejelentkezésnek. Ehhez kattintson a baloldali menü Bejelentkezés gomjára, adja meg a szükséges adatokat, és válassza ki a legmegfelelőbb időpontot.

Aki nem rendelkezik e-mail címmel, s így nem tud regisztrálni, vagy sürgősen be szeretne jelentkezni, de nincs kéznél számítógép, akkor SMS-ben is be tud jelentkezni. Ennek menete a következő:

1. Ön küld nekem egy SMS-t a következő szöveggel: időpont kérés (nem fontos az ékezet)

2. rövid időn belül (ahogy pillanatnyi elfoglaltságom engedi) kap tőlem egy SMS-t, melyben a szabad időpontokat láthatja kb. két hétre előre

3. kiválasztja az Önnek megfelelő időpontot (nem árt kettőt is választani, mert idő közben más is lefoglalhatja), és visszaküldi nekem egy SMS-ben, ami az időpontokon kívül az Ön nevét is tartalmazza

4. lefoglaljuk Önnek rendszerünkben a kiválasztott időpontok egyikét (amelyik még éppen szabad), és erről kap egy visszaigazolást SMS-ben

Ha a fentiek közül egyik módszer sem használható, végső esetben telefonon keresztül is tud bejelentkezni. Speciális esetekben - amikor az online módszer nem ad lehetőséget egyedi igények kielégítésére (pl. egyszerre több, mint ketten szeretnének egymás után bejelentkezni, vagy sürgős esetben közelebbi időpontra van szükség), akkor e-mailben, vagy telefonon keresztül is megoldható a bejelentkezés.

 

Hány nappal korábban ajánlott bejelentkezni?

Amennyiben nem akut - hírtelen fellépő - betegségről van szó, úgy a vizsgálat előtt 7-14 nappal célszerű bejelentkezni.

 

A hét illetve a nap mely szakában kérhetek időpontot telefonon?

Amennyiben lehetőség van rá, úgy kérem, hogy a bejelentkezést hétköznap 8 és 16 óra között intézzék el. Természetesen indokolt esetben ettől eltérhetnek.

 

Receptíráshoz is be kell jelentkezni?

Nem, a receptírást soron kívül is elvégezzük azon pácienseink számára, akik már korábban jártak nálunk vizsgálaton. Ettől függetlenül nyugodtan fohlalhathnak időpontot receptíráshoz is.

 

Egy váratlan, halaszthatatlan dolog jött közbe, ami miatt nem tudok elmenni a rendelésre. Mit tegyek?

Kérem, hogy amint teheti, mondja le az időpontot. Regisztrált páciensek esetében ennek a legegyszerűbb módja az, ha a bejelentkezést visszaigozoló e-mailben található, "Bejelentkezés lemondása" linkre kattint, vagy honlapunkon a Bejelentkezés menüben az "Ellenőrzés - Lemondás" linket használja. Ezen felül a lemondás megoldható e-mailben, SMS vagy telefon útján is.


 

F.A.Q. - Frequently Asked Questions

 

About registration

 

Why the registration needed?

How can I register?

I haven't got the activation e-mail yet.

I did a mistake during the registration.

My data have changed since the registration.

I have two e-mail addresses. Is it possible to register both of them?

How can I check the details of my registration data?

 

Making an appointment

 

How can I make an appointment?

How many days before should I ask for an appointment?

In what time of day should I ask for an appointment?

Do I have to make an appointment when I need to renew my prescription?

I can't go to the surgery at the agreed time. What should I do?

 

Answers for Frequently Asked Questions

 

About registration

 

Why the registration needed?

First, it is for security reasons but you can enjoy many adventiges of it. Registration helps me to send your finding fast and in security way

 

How can I register?

It is a simple task. You have to fill in a form and send it by clicking on the Submit button. Than you will get a confirmation e-mal with a link named "Kattintson ide az aktiváláshoz". Clicking on it you can activate the registration process.

 

I haven't got the activation e-mail yet.

Probebly the e-mail address you gave me during the registration isn't correct. After 24 hours you should repeat the registration with a correct e-mail address. If you can't register again, send me an e-mail, please. You also should check your e-mal account. Ask your friend to send an e-mal to you.

And don't forget to see your SPAM folder. Some spam filter too aggressive, and send there even good mails.

 

I did a mistake during the registration.

In this case you should activate, and than send me an e-mal about the problem. Give me the good data and we will correct it in our database.

 

My data have changed since the registration.

It is very important me to keep up to date our database. If any of your data have changed you should notify me about that. You should send me the new data by e-mail, registered before. If your e-mail address has changed, and you are no longer able to use the old, registered e-mail address, please send me an SMS from your registered phone number, too. The message should contain your name.

 

I have two e-mail addresses. Is it possible to register both of them?

No, you can register only one e-mail address.

 

How can I check the details of my registration data?

You can find that in the e-mail we sent after registration. If you already have deleted that, clicking here we will send you the details again. You can also get it in the "Regisztráció" menu item, where you have to click on "My registration data" button.

 

Making an appointment

 

How can I make an appointment?

If you are a registered patients, you can make an appointment via Internet clicking on the Bejelentkezés menu button, fill in the form and pick a date and time.

If you don't have an e-mail address, you can make an appointment by phone. In special case (e.g. you would like to make more than 2 appointments for your friends or relatives, or in case of emergency), you can ask for an appropriate date and time by e-mail or by phone.

 

How many days before should I ask for an appointment?

If you don't have an acute problem, you should make an appointment before 7-14 days.

 

In what time of day should I ask for an appointment by phone?

The suggested time is between 8:00-16:00 hour at workday.

 

Do I have to make an appointment when I need to renew my prescription?

No, for our patients don't have to make an appointment or wait for a recipe.

 

I can't go to the surgery at the agreed time. What should I do?

In this case, please, cancel the appointment. For registered patiens, the easiest way to cancel is clicking on the "Cancel this appointment" link in the confirmation e-mail you got after made the appointment. Or go to my homepage, choose the "Bejelentkezés" menu, than click on the "Check - Cancel" button. Beside that you can also cancel an appointment by e-mail, by SMS or phone.

 

AKCIÓ